Minder kantoorruimte nodig
Waarschijnlijk neemt de postkamer nog de minste ruimte in voor het verwerken van uw poststukken. Vaak nemen de archieven de meeste ruimte in .
Ons proces start bij een basis sortering en het klaar maken van ingekomen poststukken voor het scannen. Met behulp van hoge volume scanners worden de poststukken razendsnel gedigitaliseerd waarna de documenten handmatig worden verrijkt met de nodige informatie. De laatste stap in ons proces is het verwerken door het digitale postsysteem en het verzamelen van data. Op deze manier transformeren we dagelijks duizenden documenten naar bruikbare digitale documenten die bij de juiste mensen op het juiste moment wordt afgeleverd.
Onze digitale post oplossingen zorgen voor een tijdbesparing door snellere verwerking van poststromen en een kostenbesparing door efficiency- en kwaliteitsverbeteringen voor inkomende en uitgaande post. Onze geautomatiseerde vorm van archiveren en het verzamelen van data bieden voor vele sectoren grote voordelen. Wij hebben onder andere klanten in de transport en logistiek, overheden, retail, financiële dienstverlening en gezondheidszorg en dienstverlenende bedrijven.
Wilt u meer informatie ontvangen over de mogelijkheden van postverwerking voor uw organisatie, vul dan onderstaan formulier in en wij nemen contact met u op. U kunt ook telefonisch contact met onze sales afdeling opnemen: 085-273 4994.